lørdag den 3. august 2013

Så er ferien forbi....

Det har været en herlig sommerferie her i juli måned...solskin og masser af varme. Og som sædvanlig går min aktivitet i værkstedet noget på stand-by om sommeren, det har ikke været anderledes i år.
Haven skal passes, det gamle hus skal renoveres, familien skal besøges og der skal - ikke mindst - slappes gevaldigt af.

Ræven tog alle vore høns...til gengæld tog jeg et foto af den:


Rådyrene æder af vore blomster og frugttræer...men kønne er de og det er da også hyggeligt, når de kommer på besøg om morgenen og aftenen:


Men nu er dette jo ikke en natur-blog, men en pibeblog, så nok om have og dyr!

Lidt har jeg da fået lavet i værkstedet i løbet af sommeren. Der har været en del reparationer og jeg har lavet et par cigaretrør og nogle stampere. De kan ses på hjemmesiden.
Det er også blevet til 6 nye piber, som snart kan ses på hjemmesiden....de skal lige fotograferes og photoshoppes først.
Og der ligger 5 piber i værkstedet, som jeg forventer er færdige om en måneds tid eller to...blandt andet en pibe i oliventræ, som tegner ganske godt. Træet var en bonus fra Manno, som jeg købte klodser af på min tur til Italien i foråret. Det er noget anderledes at arbejde med oliven end bruyère, men det dufter bedre! Jeg er spændt på, om jeg kan lave en god finish på den.
Jeg har også fået nogle merskumsklodser, som jeg snart vil gå i gang med. Indtil videre har jeg lavet to piber i merskum...desværre knækkede den en, da den røg på gulvet. Det kan de altså ikke holde til :(

Så hold øje med min hjemmeside www.bbjpiber.dk i den nærmeste fremtid, der kommer snart nye, spændende ting!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar